Victron Energy ITR050362041 izolační transformátor 1 x 115 V, 230 V 1 x 115 V, 230 V 3600 W

Kód: C2497234
Výrobce: Victron Energy
Dostupnost: k dodání 2 - 5 dnů
Cena: 20 701,- Kč s DPH

STPřidat do košíku



Popis
Nepostradatelná součást profesionálních námořních energetických systémů brání elektrolytické korozi a slouží především jako zařízení pro zajištění bezpečného elektrického systému. Technologie Toroidal pro tichý provoz s vysokou Hohem účinnosti. Spínač s jemným startem zajišťuje, že při připojení nedošlo k venkovnímu bezpečnostnímu spínači.Galvanický oddělovačCenově výhodné řešení k zamezení galvanické koroze, která se může vyskytnout na lodích s elektrickým napájením.Bezpečnost a ochrana proti galvanické koroziS oddělovacím transformátorem je dosaženo úplného galvanického oddělení lodi od pobřežní sítě. Zvyšuje bezpečnost, eliminuje potřebu galvanických izolátorů a brání problémům s polaritou.BezpečnostPředpokládá se, že elektrické sítě na pevnině jsou samozřejmé. Při zkratu nebo chybě uzemnění hoří pojistka skrz proudový chránič nebo proudový chránič (proudový chránič) odděluje obvod. Spojení zemského vedení s kovovými částmi lodi vede k galvanické korozi, jak je popsáno níže. Když je vedoucí země vypuštěn a na palubě je pouze fáze a vodič, všechny výše uvedené pojistky jsou na palubě neúčinné a ochrana proti zkratu již neexistuje.Galvanická korozeVzniká vždy, když se do vodivé kapaliny (elektrolytu), jako je mořská voda nebo také znečištěná sladká voda, ponoří dva různé kovy, které jsou elektricky vodivé. V zásadě se galvanicky aktivovaný kov (nedřej) zkoroduje, zatímco elegantní kathodina je chráněna. Míra koroze závisí mimo jiné na druhu zapojených kovů, velikosti zapojených povrchů nebo na teplotě vody.Je třeba přijmout chybuGalvanická koroze může nastat pouze u hliníkových nebo ocelových lodí. Ve skutečnosti se týká všech lodí, jakmile se kovové části, jako jsou vrtule a hřídel, nebo kovové prostupy kůže přijedou do kontaktu s vodou a loď je uzemněna připlutí přes pozemní lanovku. Může být uvolnitelné, aby se při přistávacím lanu obejali vedoucí ochrany: To je však pro osoby na palubě velmi nebezpečné, protože ochranné prostředky se pak již neaktivují (viz výše).Nejlepší řešeníPro zabránění galvanické koroze při současném zachování všech bezpečnostních hledisek je dosaženo vestavením dělicího transformátoru. Tím je zajištěno úplné galvanické oddělení od zemědělské sítě. Příliv zemského proudu se nachází na primárním vinutí a na palubní síti na sekundárním vinutí. Převodový poměr je samozřejmě 1:1. Všechny systémy ochrany palubní sítě pracují odděleně a nezávisle na přílivu.Funkce měkkého startuOmezovač zapínacího proudu je samozřejmý u dělicího transformátoru Victron, který brání problémům s vysokým zapínacím proudem.Doporučuje se uzemnění druhotného vinutí připojit i při skladování na zemi (např. v zimním ložisku) pro maximální bezpečnost.3600 W auto 115/230 V.Tento model se v závislosti na vstupním napětí automaticky přepne na napájení 115 v nebo 230 V.Napájení 88 v - 130 v: Přepne na napájení 115 V.Napájení 185 - 250 v: Spínaný na napájecí zdroj 230 V.Poznámka: Vstupní AC napětí se na AC výstupu v poměru 1:1,05 zvyšuje

Tento text byl přeložen strojově.

Vybavení

  • Bezpečnost a ochrana proti galvanické koroziNízká hladina hluku a nízká hmotnostMěkký startHliníkové pouzdroZajištění vchodu

Rozsah dodávky

  • Oddělovací transformátor
  • .
Technické parametry
Množství1 ks
Rozměry(d x š x v) 362 x 258 x 218 mm
Vnější výška218 mm
Vnější délka362 mm
Vnější šířka258 mm
Vstupní napětí1 x 115 V|ツ| 230 V
Výstupní napětí (počet x napětí)1 x 115 V|ツ| 230 V
Typ (výrobce)Transformer 3600W Auto 115/230V
Vstupní napětí (offset)115 V · 230 V
Výstupní napětí (min.)115 V · 230 V
počet vstupů1 x
Počet výstupů1 x
Výkon (max.)3600 W
Frekvence (podrobnosti)50 až 60 Hz
Hmotnost24 kg
Kategorie produktuizolační transformátor