Märklin 39790 Parní lokomotiva H0 BR 78 značky DB
Kód: C2635728
Výrobce: Märklin
Dostupnost: k dodání 2 - 5 dnů
Cena: 12 941,- Kč s DPH
Popis
Každá svítilna řady 78er je nějakým způsobem od roku 1912 postavena 18 na symetrickém provedení se třemi připojenými nápravami, dvěma podvozky, velkými zásobními nádržemi a maximální rychlostí 100 km/h v obou směrech jízdy jedním z nejúspěšnějších německých tenkých lokomotiv. První dodání T 18 bylo uskutečňované jako vzor Märklin 78 054. V roce 1916 se objevila téměř všechna strojní zařízení v závodech Stettiner Vulcan a až do svého vyhánění si zachovala zdvořilé střechu kabiny. V rámci následného hlavního šetření však byl pro instalaci uveden nový kotel se třemi nástavci bojlerů a změnil 78 054 se tak jeho původní vzhled jako u mnoha jiných sesterských loken.v roce 78 054, kdy T 18 8411 Erf sloužil ředitelství pro Erfurt u BW Naumburg, až do roku 1926/27 zůstala věrná. Poté navrhla ředitelství Hamburk, nejprve k BW Hamburk-Altona a nejpozději do roku 1936 k BW Hamburk Berl. Poslední změna směrnice byla provedena v březnu 1948 do Hannoveru. Tam byla používána při BW Hannover Hgbf až 1963, pak se ještě krátce změní na BW Hildesheim. Ale brzy se tam stal postoj z a jeho výsměšování krátce poté, co k tomu došlo dne 1. Července 1964.Prototyp: Lokomotiva s tenderovým parním parním vozem BR 78 (bývalá preußická T18). Provedení se třemi nástavbou ozvučnice (D-D-s), pískovcová skříň hranatá. Dvousvětlé světlomety, kabina řidiče s střechou, s vodním dělem, dynamo s Turbodynamem vlevo, dveře kouřové komory bez centrálního zavírání se středovým číselným štítkem, uhlíková skříň s vysokou Hohem. Provozní číslo 78 054. Klíčivost v Hannoveru. Provozní stav od roku 1956.Model: S digitálním dekodérem mfx+ a rozsáhlými zvukovými funkcemi. Řízený velmi výkonný pohon se setrvačníkem. 3 hnané nápravy Protiskluzové gumové kroužky na kola Lokomotiva z kovu. Vhodné pro kuřáckou sadu 72270. Dvoubodové osvětlení ve směru jízdy a kontakt s kouřem jsou běžně v provozu, digitálně ovladatelné. Dvě červená koncová světla lze samostatně spínat digitálně. Osvětlení kabiny lze navíc digitálně zapínat. Osvětlení bezúdržbovými teplou bílou a červenou LED diodou. Četné nasazené kovové rukojeti a vedení. Minimální sjízdný poloměr: 360 mm Součástí balení jsou pístnice ochranné a brzdové hadice. Délka přes nárazníky cca 17 cm. Tento model naleznete v DC provedení TRIX ve 22991 Vhodný osobní vůz najdete v sortimentu Märklin H0 pod číslem 42046.
Tento text byl přeložen strojově.
Vybavení
- Dvoubodový světlometKryt kabinyTurbo dynamo vlevoKouřová komorová dvířka bez centrálního uzávěru se střední poznávací značkouUhelná skříň s Hohem vysoké nástavMnoho detailůOsvětlení řídicího stanoviště je dodatečně digitálně spínatelnéKoncová světla lze spínat digitálněVhodné pro kuřáckou sadu 72270S digitálním dekodérem mfx+ a rozmanitými funkcemi provozu a hluku.Výška pufru podle nem
Technické parametry | |
Spojka | šachta NEM |
Provedení podvozku (model) | Podvozek + karoserie z kovu |
Železniční společnost | DB |
Světlomety | Dvojité světlomety V závislosti na směru jízdy · Dva červené koncové světlomety |
Provedení modelové železnice | parní lokomotiva|ツ| model |
Délka přes nárazník / délka přes spřáhla | 170 mm |
Číslo výrobce | 39790 |
Epocha | III |
Proudový systém | Digital AC Sound |
Konstrukční velikost | H0 |
Věkové kategorie | od 15 let |