TRIX H0 25197 H0 elektrická lokomotiva BLS 475
Kód: C2866195
Výrobce: TRIX H0
Dostupnost: k dodání 2 - 5 dnů
Cena: 9 749,- Kč s DPH
Popis
Alpy jsou přirozenou bariérou uprostřed Evropy. Od roku 1854 se podařilo projít koleje odvážnými trajemi přes horské oblasti. Výměna zboží byla tak jednodušší. Ve Švýcarsku se ty pasáže, jako jsou ty, které byly díky Gothardu nebo Lötschbergu, dosud nadchly svým tunelem a viadukty. Vždy byly připraveny horšené lokomotivy. Na hranicích jednotlivých států však musely být přeměňovány tapkové cesty, často také kvůli různým elektrickým systémům. Díky vítězství vícesystémových lokomotiv je to příběh. Mezi stroje tohoto typu patří Vectron, Siemens Společnost BLS Cargo se sídlem v Bernu, založená v roce 2001, úspěšně uplatňuje tento typ loktů, který je uveden v řadě 475. Díky prohazování s předraženými sujety z ALP se tyto jezera přitahnou nesvévolně. Ve dvou sériích dodávek obdrží Berner specializující se na nákladní železniční dopravu s alpským průchodem celkem 40 strojů tohoto typu, přičemž poslední 25 z nich je určeno také k obchodování s nákladními pami mezi Belgií a Itálií. To platí například pro „Ambrogio“. Proto není nic mimořádného, když se jeden z těchto alpinových oříšků dostane do tváře Rýna s dlouhým a dolním vlakem kombinované nákladní dopravy. Ale na nájezdových drahách alpských zemí také ukazují, was v nich schované. Působivé motivy na přepravkách, s hluboko zasněženými vrcholky a chladnými horskými výzdmi jsou nejen okrasné, ale také důstojným výrazem jejich výkonnosti.Prototyp: Elektrická lokomotiva Re 475 (Vectron). S obrazovým motivem Berge a horského horolezce a popisem „BLS Cargo. The Alpinists in Europe.“ Provozní číslo 475 417. Provozní stav od roku 2021.Model: S digitálním dekodérem a rozsáhlými zvukovými funkcemi. Řízený pohon 4 hnané nápravy. Trakční signál závislé na směru jízdy a 1 bílé koncové světlo běžně v provozu, digitálně ovladatelné. Špičkový signál z lokomotivy 2 a 1 samostatně lze vypnout digitálně. Je-li na obou stranách vozidla vypnut špičkový signál, pak je oboustranná funkce „světla s dvojitým světlem a“. Přepínání mezi výměnou švýcarského světla a změnou světla bílou/červenou. Dálkové světlomety digitálně spínatelné. Digitálně spínatelné osvětlení kabiny. Posunovací světlo, výstražný signál a přejezd digitálně spínatelný. Osvětlení bezúdržbovými teplou bílou a červenou LED diodou. Délka přes nárazníky 21,9 cm. Tento model naleznete v provedení AC v sortimentu Märklin H0 pod číslem výrobku 39334.
Tento text byl přeložen strojově.
Vybavení
- Podvozek a montáž lokomotivy z kovuMnoho detailůSamostatně lze spínat digitálněŘada světelných funkcí je spínatelná digitálněDigitální dekodér s rozsáhlými funkcemi pro provoz a zvukDCC, Mfx a RailCom
Technické parametry | |
Spojka | šachta NEM |
Provedení podvozku (model) | Podvozek + karoserie z kovu |
Železniční společnost | BLS |
Světlomety | Trojité světlomety V závislosti na směru jízdy dvě červená koncová světla · Trojité světlomety V závislosti na směru jízdy bílé koncové světlo · Trojité světlomety V závislosti na směru jízdy · červené koncové světlo |
Provedení modelové železnice | elektrická lokomotiva|ツ| model |
Délka přes nárazník / délka přes spřáhla | 219 mm |
Číslo výrobce | 25197 |
Epocha | VI |
Proudový systém | Digital DC Sound |
Konstrukční velikost | H0 |
Věkové kategorie | od 15 let |