TRIX H0 25141 Parní lokomotiva řady 141-R H0
Kód: C3323924
Výrobce: TRIX H0
Dostupnost: k dodání 2 - 5 dnů
Cena: 17 933,- Kč s DPH
Popis
Jako Phönix z popela byl parní lokomotiva absolutní revolucí pro SNCF po válce. Vzhledem k tomu, že francouzský vozový park byl velmi decitován, byly v USA objednány robustní a univerzálně použitelné mikrolokomotivy. První série 700 lokomotiv byla vydána již v roce 1945, poté následovala druhá série 640 lokomotiv do roku 1947.
141 R bylo použito v mnoha tažných lanech a bylo zvláště oblíbeno pro těžké nákladní a rychlonákladní vlaky. Devět z těchto lokomotiv stále existuje, včetně 141 R 1244, které budou ve Švýcarsku považovány za provozuschopné veterány.
Vzdálenost jednoduše zvětšit
Chcete-li s modelem překvapení 2024 zažít i v úzkých zatáčkách dokonalý požitek z jízdy, můžete snadno zvětšit vzdálenost mezi lokomotivou a převodníky.
Nádherný olejový vysílač
Model 141 R jezdí s olejovým vysílač v optickém stavu SNCF, jak je lokomotiva v provozu v Brugg ve Švýcarsku.
Plné digitální funkce
Pro opravdové potěšení z jízdy nabízí dekodér mfx+ skvělé digitálně spínatelné funkce, jako je osvětlení kabiny, osvětlení podvozku a blikání hořáku.
Generátor kouře a přesná výška pufru
Filigránsky kovová konstrukce 141 R obsahuje standardně vestavěný generátor kouře pro vytvoření parního lokátoru. Výška pufru odpovídá normě nem.
Zvuk
Vynikající zvuk probudí mikroko k životu a fulminantní Staccato z modelové železnice se stane skvělou špičkou.
Autenticita
Detailní. S cílem dotvoření dnes nezbytného zabezpečení proti integra signálu pod kabinou strojvedoucího je třeba zvýšit funkčnost muzea.
Zazáře detaily
Na přední straně kabiny jsou závěsy upevněny společně s barevnými lokátoru a sedadly topení.
Eyecatcher
Plamen olejového hořáku lomuje v krbu a vytváří vzhled věčného a jedinečného zapalovacího plamene.
Zirkusový kousek
Je raději, než na večírku Mikado 1244 v Brugg, a po pečeném provedení se prezentuje opticky velmi příjemný kávovar s bílými pneu.
Love me Tender
Velmi detailní se všemi manometry pro vázané pohonné hmoty, ruční brzdový kotouč, hasicí přístroj, inhibitory a ukazatel stavu vody.
Zobrazení polohy
Působivá přední strana s charakteristickým vzduchovým čerpadlem a ochranným plechem, obzvlášť filigránsky křídel a stříbrnými pouzdrovými tlumiči.
Píšťalka v koncertu
Oba šipky jsou stejně tak momentální jako výfukový doraz a těžkou pracovní sumu propouštějí působivou cestou.
Model: S digitálním dekodérem a rozsáhlými zvukovými funkcemi. Řízený velmi výkonný pohon se setrvačníkem. Čtyři nápravy, z toho tři nápravy přes spojovací tyče. Protiskluzové gumové kroužky na kola Lokomotiva a vysílač z kovu. Standardně vestavěný generátor kouře. V provozu je digitálně ovladatelné, v závislosti na směru jízdy, a dvě červená koncová světla. Přepnutí na červené koncové světlo. Osvětlení kabiny, osvětlení podvozku a zapalovacích/hořáků, spínatelné digitálně. Osvětlení bezúdržbovými teplou bílou a červenou LED diodou. Krátká spojka s kinematikou mezi lokomotivou a vysílač. Na Tender kinematicky protaženém spřáhlem se šachtem nem. Výška puku na lokomotivy a tendru do nem. Minimální sjízdný poloměr: 360 mm Součástí dodávky jsou pístnice a brzdová hadice. Délka přes nárazníky je cca 27,9 cm.
Tento text byl přeložen strojově.
Vybavení
- Mimořádně Filigránská kovová konstrukce
Mnoho detailů
Standardně s generátorem kouře
Osvětlení kabiny, osvětlení podvozku a zapalovacích/hořáků, spínatelné digitálně
Digitální dekodér s celou řadou funkcí pro osvětlení a zvuk
Výška pufru podle nem
Technické parametry | |
Spojka | šachta NEM |
Provedení podvozku (model) | Podvozek + karoserie z kovu |
Železniční společnost | SNCF |
Světlomety | Trojité světlomety V závislosti na směru jízdy dvě červená koncová světla |
Provedení modelové železnice | parní lokomotiva|ツ| model |
Délka přes nárazník / délka přes spřáhla | 279 mm |
Číslo výrobce | 25141 |
Epocha | VI |
Proudový systém | Digital DC Sound |
Konstrukční velikost | H0 |
Věkové kategorie | od 15 let |