TRIX H0 25087 Parní lokomotiva H0 BR 86.0-8 DR

Kód: C3331228
Výrobce: TRIX H0
Dostupnost: k dodání 2 - 5 dnů
Cena: 12 899,- Kč s DPH

STPřidat do košíku



Popis

Chléb a máselný lok v Sasku
Bylo to období zlatých dvanáctců, kdy se Deutsche Reichsbahn, která byla založena v roce 1920, stala především v oblasti automobilové technologie velkým skokem vpřed. Obzvláště úspěšná byla nová konstrukční řada 86, 70 tun těžké a 1000 HP silné konstrukce se čtyřmi hnacím nápravami a vždy s jednou nápravou vpřed a dotýkající se nápravy. S maximální rychlostí 70 nebo 80 km/h a vysokou tažnou silou se mohly na hlavních drahách používat i osobní a nákladní vlaky. Do roku 1943 bylo do Reichsbahn dodáno 774 exemplářů řady 86. Po skončení války měla společnost DDR k dispozici 164 provozuschopných lokomotiv řady 86, které byly především v Sasku. Na některých obtížných trasách v oblasti středně velkých mocí dokázaly své schopnosti prokázat působivě. Dokonce i rychlé vlaky byly napnuty pomocí levého a silného tenderového lokomotivy. Totéž platí pro východosasko-železniční provoz Zittau, kde byl například E 681 Berlin – Zittau v oběžném plánu konstrukční řady 86. Od roku 1968 nahradily 16 šestnáct osmnácti osmnácti osmnácti osmnácti stočanů staré bavorské aspendové lokomotivy u BW Zittau. Jedním z Starloků v Zittau bylo 86 1360-6, které díky svému perfektnímu stavu v pravém slova smyslu leskaly. Zvláště pro modelového bahna je zajímavá skutečnost, že v roce 86 byl Zittauer cestován jak se starými vlakovými vozy pro jednotlivé země, tak i s tehdy moderními vozy pro rekowaggon. Období 86 skončilo v Zittau v roce 1976. Jejich nástupce se staly moderními dieslovými okny řady v 100 a válečnými lokny řady 52/52.80.

Prototyp: Parní lokomotiva s tendrem, řada 86. Černá základní barva s červeným podvozkem. Provedení s 4 nástavbou bojlerů bojlerů. Svařované vodní lázně s dlouhými výřezy přes válce a zaoblená hrana. 3-bodový světlomet Zvonek, Turbo dynamo vlevo, dveře kouřové komory se středovým uzávěrem, poznávací značka umístěná pod středem na dveřích kouřové komory. Bez Indusi. Nástavec na uhlí. Stojan na prekslet se sadou reinslových kol. Stojan na dojezd a sada diskových kol. Provozní číslo 86 1360-6. Klíčivost RBD Cottbus, BW Zittau. Provozní stav od roku 1973.

Model: S digitálním dekodérem a rozsáhlými funkcemi pro osvětlení a zvuk. Řízený velmi výkonný pohon se setrvačníkem. 4 hnané nápravy. Protiskluzové gumové kroužky na kola Lokomotiva z kovu. Vhodné pro kuřáckou sadu 72270. Tříbodové osvětlení ve směru jízdy a kontakt s kouřem jsou běžně v provozu, digitálně ovladatelné. Dvě červená koncová světla lze spínat digitálně. Osvětlení kabiny lze navíc digitálně zapínat. Osvětlení bezúdržbovými teplou bílou a červenou LED diodou. Četné nasazené kovové rukojeti a vedení. Minimální sjízdný poloměr: 360 mm Ochranná trubice pístnice, brzdové hadice, topné vedení a imitace šroubových spojů jsou součástí dodávky samostatně. Délka přes nárazníky 16,0 cm. Tento model naleznete v provedení AC v Märklin H0 pod číslem výrobku 37087.

Tento text byl přeložen strojově.

Vybavení

  • Filigránsky přesné provedení z kovu
    Výběr podle skutečné předlohy je delší variantou řady 86
    Svařované vodní lázně se zaoblenou přední hranou
    Dlouhá výřez vodních toků
    Stojan na prekslet se sadou reinslových kol
    Stojan na dojezd a sada diskových kol
    Osvětlení kabiny lze samostatně spínat digitálně
    Červená koncová světla lze zapínat digitálně
    Vhodné pro kuřáckou sadu 72270
    Digitální DCC/mfx dekodér s funkcí RailCom s rozmanitými funkcemi světla a zvuku
    Výška pufru podle nem
Technické parametry
Spojkašachta NEM
Provedení podvozku (model)Podvozek + karoserie z kovu
Železniční společnostDR-Ost
SvětlometyTrojité světlomety V závislosti na směru jízdy · Dva červené koncové světlomety
Provedení modelové železniceparní lokomotiva, model
Délka přes nárazník / délka přes spřáhla160 mm
Číslo výrobce25087
EpochaIV
Proudový systémDigital DC Sound
Konstrukční velikostH0
Věkové kategorieod 15 let