TRIX H0 25810 Vysokorychlostní vlaková souprava Rabe 501 Giruno SBB
Kód: C2526793
Výrobce: TRIX H0
Dostupnost: k dodání 2 - 5 dnů
Cena: 20 281,- Kč s DPH
Popis
Prototyp: Vysokorychlostní elektrický motor EC 250 jako Rabe 501 Giruno švýcarských federálních drah (SBB). 1 koncový vůz a (BT1), 2. Třída. 1 střední vůz F (B7), 2. Třída, se zdravotně postiženými vstupními a pantografovými vozíky. 1 střední vůz G (WR6), s restaurací. 1 střední vůz H (A5), 1. Třída, se zdravotně postiženými vstupními a pantografovými vozíky. 1 koncový vůz L (AT2), 1. Třída. Jako vícereproový motor, který se používá mezi letištěm v Curychu a Basilej, a jako penetrační vůz Bothard-Bassistnel po Miláně. Schváleno také do Německa a Rakouska. Současný provozní stav 2021. Model: Základní souprava 5-dílná. Restaurátorské vozy G a oba vlevo i vpravo umístěné střední vozy F a H jsou pevně spojeny přes otočný stojan Jakobs. S digitálním dekodérem a rozsáhlými zvukovými a světelnými funkcemi. Řízený výkonný pohon se setrvačníkem je centrálně nainstalován v restaurátorovém vozu. Všechny 4 osy v obou kobových podvozkách jsou poháněny vlevo a vpravo restauračního vozu přes město Kardan. Protiskluzové gumové kroužky na kola Kabina strojvedoucího s vnitřním zařízením. Napájení závislé na směru jízdy po jednom z předních koncových vozů. Vedení kulisy v otočných centrech Jakobs. Tříbodové osvětlení ve směru jízdy a dvě červená zadní světla, běžně v provozu, digitálně spínatelná. Možnost přepnutí na bílé koncové světlo (švýcarská změna světla). Další světelné funkce jsou přepínatelné. Sériově instalované vnitřní osvětlení. Vnitřní osvětlení je napájeno přes průběžné elektrické spojení celého vlaku. Navíc osvětlení kabiny a jízdního pultu lze spínat digitálně. Celkové osvětlení bezúdržbovými teplou bílou a červenou LED diodou. Pantografy na středovém vozíku F a H lze samostatně jako digitální funkci zvedat a tát. Replika v měřítku. Minimální sjízdný poloměr: 360 mm Délka základní sady cca 112 cm. 5-dílná základní souprava 25810 může být s 2-dílnou sadou doplňkových vozů 23281, 23282 a 23283 rozšířena na 11-dílnou soupravu. Základní souprava vysokorychlostního hnacího ústrojí Rabe 501 Giruno naleznete v provedení AC v Märklin H0 pod číslem 39810.
Tento text byl přeložen strojově.
Všechny lokomotivy s rozhraním PluX mají analogový střídavý pohon a přepínatelná bílá světla.
Vybavení
- Kompletní nová konstrukceReprodukce 1:87Sériově vestavěné LED osvětleníOsvětlení kabiny a jízdního pultu digitálně ovladatelnéPantografy na středovém vozíku F a H lze zvedat a zvedat pomocí digitální funkceDigitální dekodér s celou řadou funkcí pro osvětlení a zvuk
Technické parametry | |
Vnitřní dekorace | Vestavené vnitřní vybavení · Vestavěné vnitřní osvětlení |
Provedení podvozku (model) | Podvozek z kovu |
Železniční společnost | SBB |
Světlomety | Trojité světlomety V závislosti na směru jízdy bílé koncové světlo · Trojité světlomety V závislosti na směru jízdy dvě červená koncová světla |
Provedení modelové železnice | osobní vlak|ツ| model |
Délka přes nárazník / délka přes spřáhla | 1120 mm |
Číslo výrobce | 25810 |
Epocha | VI |
Proudový systém | Digital DC Sound |
Konstrukční velikost | H0 |
Věkové kategorie | od 15 let |