TRIX H0 22396 Elektrický motorový vůz H0 ICM-1 Koplop KLM der NS
Kód: C2866192
Výrobce: TRIX H0
Dostupnost: k dodání 2 - 5 dnů
Cena: 15 948,- Kč s DPH
Popis
Prototyp: 3-dílný elektrický motor jako vlakový vůz Intercity konstrukční řady ICM-1 Koplop nizozemských železnic (NS). Provedení v provedení KLM. 1 motorový vůz jako koncový vůz MBK 2. Třída, 1 střední vůz OD 1. /2. Řídicí vůz třídy, 1 jako koncový vůz SBK 2. Třída. Číslo vlaku 4011. Provozní stav o 1986/87.Model: S digitálním dekodérem a rozsáhlými zvukovými funkcemi. 3-dílné provedení. Podvozek je vyroben z tlakového odlitku motorového koncového vozíku. Řízený velmi výkonným pohonem se setrvačníkem. 2 poháněné nápravy v podvozku. Protiskluzové gumové kroužky na kola Kabina strojvedoucího v obou koncových vozech s vnitřním interiérem. Napájení závislé na směru jízdy na jedné přední hnací hlavě. Speciální krátké spojky s vedením kulového vedení. Sériově instalované vnitřní osvětlení. Tři světla v čelní části lokomotivy závislé na směru jízdy, 2 červená koncová světla a vnitřní osvětlení. Provedení světlometů odpovídá reálné konvenci. Lze spínat digitálně. Špičkový signál na straně koncového vozu 2 a 1 digitálně samostatně odpojitelný. Špičkový signál s jasně žlutými a červenými světelnými diodami (LED). Vnitřní osvětlení s LED diodou s teplou bílou barvou. Podrobné provedení podvozku a konstrukce. Na koncovém vozíku reprezentace spojky Sarfenberg s krytem. Pro dvojitou trakci je přiloženo další pevné spojení spojky. V sériovém stavu provedení koncových vozů s uzavřenými přechodovými dveřmi. Znázornění dveří natáčených na koncovém vozíku do strany s Faltenbalgem je možné s přiloženou zásuvnou částí. Celková délka vlaku 86,6 cm. Tento model naleznete v provedení střídavého proudu v sortimentu Märklin H0 pod číslem 37424.V roce 2019 oslavila „královská Nizozemská letecká společnost“ svou 100. Narozeninu, což je nejstarší letecká společnost na světě, která se nachází v provozu. Ještě před založením dne 7. Října 1919 udělila královna Wilhelmina dne 12. Září 1919 vynáší „královský“ letecký dopravce, který ještě nebyl oficiálně kótován. Společnost Albert Plesman tak dne 7. Října 1919 zahájila činnost jako „Koninklijke Luchtvaart Maatschappij voor Nederland en Koloniën“ (KLM). První let KLM vedl dne 17. Května 1920 z London-Croydon na letiště Amsterdam-Schiphol. Již v roce 1926 se KLM z Amsterdamu do Brémů, Bruselu, Kodaně, Londýna, Malmö, Paříž a Rotterdam. Pravidelné mezikontinentální lety do Indonésie probíhaly od roku 1929 a transatlantické lety byly v Karibské oblasti zahájeny v roce 1934. Zatímco během druhé světové války byl v Evropě v letecké dopravě klidný, v nizozemském Karibiku se tento provoz ještě zhoršil. Dne 31. Května 1946 společnost KLM jako první kontinentální letecká společnost zahájila dopravu se společností New York. Dne 5. Května 2004 bylo KLM se společností Air France sloučeno do skupiny Air FRANCE KLM se sídlem v Paříži. Jak KLM, tak Air France však po spojení zůstali samostatní. Ačkoliv k 100. Narozeninám nebyla otevřena železniční trať mezi společností Amsterdam Central a letištěm Schiphol v roce 1986, společnost NS nalakovala dva vlaky řady ICM-1 v barvách dvou nizozemských leteckých společností. V této souvislosti se dobře, že ICM s jeho vyvýšeným předním strojním zařízením vypadala jako Boeing 747. Jednotka 4011 má v modro-bílém šedé KLM-Outfit a jednotka 4012 v bílé barvě s červeným pruhem jako barvy Martinair. ICM pocházel z přání NS zajistit pro své rychlé intercity nové automobily s pružným používáním, rychlejším a lehčím oddělením Spojovací zařízení na stanicích a možnost, aby cestující během jízdy přešli z jedné jednotky do druhé. Tyto požadavky byly použity k nasuování krátké vzhůru kabiny do popředí a hnací vozy s přechody na přední straně, was ulely, výjimečná vozidla rychle prolezla k označení „Koplop“ (= Kopvláer). V roce 1977 si společnosti NS nejprve zakoupily předsérii se sedmi třídílnými jednotkami (4001–4007) v Cáchy (později ICM-0). Sériová výroba ICM-1 byla zahájena v roce 1983 řadou vylepšení. Od roku 4051 byla přidána chopperská řídicí jednotka a její konstrukce změnila v ICM-2. V letech 1990 až 1994 vzniklo 50 4-dílných jednotek jako ICM-3 (4201-4230) a ICM-4 (4231-4250). Na rozdíl od třídílných souprav s jedním poháněným koncovým vozem měl u těchto vlaků také podvozek středního vagonu, který je následující na koncovém hnacím vozu. Mechanická část všech „Koplop“ vznikla u společnosti Talbot, zatímco CEM Oerlikon a Holec zodpovídají za elektroiku. V letech 2006 až 2011 byly výrobní vlaky ICM 4011–4097 a 4201–4250 postupně modernizovány jako ICMM, přičemž vzhledem k nízkému využití byly charakteristické přechody. Váš vnitřní prostor byl kompletně zkonstruován, nainstalován toalety pro invalidní vozík, klimatizace a informační displeje pro cestující a počet sedadel se zvýšil o 13 %.
Tento text byl přeložen strojově.
Vybavení
- Sériově instalované vnitřní osvětleníDigitální dekodér DCC/mfx s funkcí RailCom a rozsáhlými funkcemi pro provoz a zvukUkazatel cíle vlaku: Amsterdam CS, Schipol
Technické parametry | |
Spojka | speciální spojka |
Vnitřní dekorace | Vestavěné vnitřní osvětlení · Vestavené vnitřní vybavení |
Provedení podvozku (model) | Podvozek z kovu |
Železniční společnost | NS |
Světlomety | Trojité světlomety V závislosti na směru jízdy dvě červená koncová světla |
Provedení modelové železnice | motorový vůz|ツ| model |
Délka přes nárazník / délka přes spřáhla | 866 mm |
Číslo výrobce | 22396 |
Epocha | IV |
Proudový systém | Digital DC Sound |
Konstrukční velikost | H0 |
Věkové kategorie | od 15 let |