Fleischmann 7560022 N E-lokomotiva 169 005-6 značky DB

Kód: C3088678
Výrobce: Fleischmann
Dostupnost: k dodání 2 - 5 dnů
Cena: 6 074,- Kč s DPH

STPřidat do košíku



Popis
Dne 24. Ledna 1905 byl na 23,7 km dlouhém kolejnicovém kolejnicovém kolejnicovém provozu zahájen elektrický provoz. Byla to první cesta elektrického vlaku pod jednoduchým trolejovým vedením střídavého proudu. To byla první trasa vybavená novým systémem, který do dnešního dne používá „železniční proud“ ve střední a severní Evropě.
Trasa byla zpočátku provozována s elektrickými hnacími vozy a později s malými, až 50 hodinovými kilometry rychlými elektrickými lokomotiv. Energie ve formě jednofázového střídavého proudu pochází z vodní elektrárny v komorách na ammeru. Od roku 1930 se v roce 5 rozšířily moldavské loďstvo, později v roce 169 005, na dráhu v oblasti trolejbusů. I přes svou délku pouhých 8,7 m se osvědčila tato malá elektrárna.
Po desetiletí se železnice, její sympatie a identické okolí bavorské místní dráhy, velmi ztotožnily se všemi železničními přáteli. Doba „Neinasechzga“ v městské dopravě na draze drah v sběru dat skončila v květnu 1981. Po odečtení starého zařízení se tento režim vystěhoval a národ nesrovnatelné éry se nenahraditelně zmizela.

Tento text byl přeložen strojově.

Vybavení

  • Lak v odklíženém provozním stavu s fleky pro opravu
    Jemně detailní model s samostatně nasazenými zástrčkovými díly
    Pouzdro z tlakově litého kovu
    Vhodné pro nákladní vlak, obj. Č. 6660044
Technické parametry
Spojkašachta NEM
Provedení podvozku (model)Podvozek + karoserie z kovu
Železniční společnostDB
SvětlometyTrojité světlomety V závislosti na směru jízdy
Provedení modelové železniceelektrická lokomotiva|ツ| model
Délka přes nárazník / délka přes spřáhla54 mm
Číslo výrobce7560022
EpochaIV
Proudový systémAnalog DC rozhraní
Konstrukční velikostN
Věkové kategorieod 15 let