Fleischmann 7570022 N E-lokomotiva 169 005-6 značky DB
Kód: C3088680
Výrobce: Fleischmann
Dostupnost: k dodání 2 - 5 dnů
Cena: 7 943,- Kč s DPH
Popis
Dne 24. Ledna 1905 byl na 23,7 km dlouhém kolejnicovém kolejnicovém kolejnicovém provozu zahájen elektrický provoz. Byla to první cesta elektrického vlaku pod jednoduchým trolejovým vedením střídavého proudu. To byla první trasa vybavená novým systémem, který do dnešního dne používá „železniční proud“ ve střední a severní Evropě.
Trasa byla zpočátku provozována s elektrickými hnacími vozy a později s malými, až 50 hodinovými kilometry rychlými elektrickými lokomotiv. Energie ve formě jednofázového střídavého proudu pochází z vodní elektrárny v komorách na ammeru. Od roku 1930 se v roce 5 rozšířily moldavské loďstvo, později v roce 169 005, na dráhu v oblasti trolejbusů. I přes svou délku pouhých 8,7 m se osvědčila tato malá elektrárna.
Po desetiletí se železnice, její sympatie a identické okolí bavorské místní dráhy, velmi ztotožnily se všemi železničními přáteli. Doba „Neinasechzga“ v městské dopravě na draze drah v sběru dat skončila v květnu 1981. Po odečtení starého zařízení se tento režim vystěhoval a národ nesrovnatelné éry se nenahraditelně zmizela.
Tento text byl přeložen strojově.
Vybavení
- Lak v odklíženém provozním stavu s fleky pro opravu
Jemně detailní model s samostatně nasazenými zástrčkovými díly
Pouzdro z tlakově litého kovu
Digitální přepínatelné, červené koncové světlo vpravo
Vhodné pro nákladní vlak, obj. Č. 6660044
Technické parametry | |
Spojka | šachta NEM |
Provedení podvozku (model) | Podvozek + karoserie z kovu |
Železniční společnost | DB |
Světlomety | Trojité světlomety V závislosti na směru jízdy |
Provedení modelové železnice | elektrická lokomotiva|ツ| model |
Délka přes nárazník / délka přes spřáhla | 54 mm |
Číslo výrobce | 7570022 |
Epocha | IV |
Proudový systém | Digital DC |
Konstrukční velikost | N |
Věkové kategorie | od 15 let |