Fleischmann 740172 N akumulátorový hnací vůz 515 529-6 s řídicím vozem DB AG
Kód: C3088770
Výrobce: Fleischmann
Dostupnost: k dodání 2 - 5 dnů
Cena: 13 361,- Kč s DPH
Popis
Provoz s akumulátorovými motory byl v Německu zaveden již před první světovou válkou. Dvoudílný akumulátorový vagon typu „Wittfeld“, jehož akumulátory byly umísťovány v okrajích, byl použit až po druhé světové válce. Po roce 1945 začala Deutsche Bundesbahn opět s tímto druhem pohonu. Jako „limburger doutník“ se organizace ETA 176 rozhodla používat název, ale postavila se pouze osm kusů. Od roku 1953 byla ETA 150, která byla levnější a mohla mít přibližně stejné funkční vlastnosti, uvedena do provozu ve velkém počtu. Od ETA 150 (od 1968 konstrukční řady 515) bylo do roku 1965 vyrobeno celkem 232 jednotek. Dále bylo uvedeno do provozu 216 řídicích vozů typu ESA 150 (později řada 815).
Tento text byl přeložen strojově.
Vybavení
- Varianta s DB AG logem
Volný výhled v prostoru pro cestující
S samostatně nastavenými zástrčkovými díly
1. Část s 6 místy v motorovém vagonu
Špičkové světlo a vnitřní osvětlení
S dekodérem v motorových vozů a v řídícími vozech
V21 kabina strojvedoucího
Technické parametry | |
Spojka | šachta NEM |
Vnitřní dekorace | Vestavěné vnitřní osvětlení · Vestavené vnitřní vybavení |
Železniční společnost | DB AG |
Světlomety | Trojité světlomety V závislosti na směru jízdy dvě červená koncová světla |
Provedení modelové železnice | motorový vůz|ツ| model |
Délka přes nárazník / délka přes spřáhla | 293 mm |
Číslo výrobce | 740172 |
Epocha | V |
Proudový systém | Digital DC Sound |
Konstrukční velikost | N |
Věkové kategorie | od 15 let |